piątek, 25 marca 2016

Kartka i Wielkanoc


Witam!!!
Ten post to przynajmniej w odpowiedniej tematyce, w odróżnieniu od poprzedniego :)
Nadrabiam zaległości Wielkanocne i jak na razie to moja pierwsza i jedyna kartka na te święta, którą zrobiłam sama. Jestem z niej zadowolona tylko szkoda, że nie wyrobiłam z czasem na więcej kartek. Karteczka już krąży między poczta a odbiorcą mam nadzieję, że zdąży dojść przed Świętami, reszta kartek poszła ale takich sklepowych. Może na następne święta się poprawie :)


Wszystkim odwiedzającym 
mojego bloga życzę:
 zdrowych, spokojnych
i błogosławionych świąt
 Zmartwychwstania Pańskiego
 oraz radosnego Alleluja!!!!





                               

                              

5 komentarzy:

  1. Swietny kurczaczek i sliczna karteczka. Wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka :)

    Cukrowy baranek ma złociste różki,
    pilnuje pisanek na łączce z rzeżuszki.
    A gdy nikt nie patrzy, chorągiewką buja,
    i cichutko beczy Święte Alleluja.
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki ten kurczak :-)
    Pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalny kurczak, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń