czwartek, 24 listopada 2016

Choinka 2016 - Listopad

Witam zleciało szybciutko i już następny miesiąc można zaprezentować zabawy, którą zapoczątkowała Kasia na swoim blogu, oj i tak leci dzień za dniem. Dziś czwartkowo i znów serduszkowo :) tylko tym razem więcej ilościowo tzn. pobiłam własny rekord zawieszkowo serduszkowy hehe.
 Powstały dwa kompleciki pierwszy składa się z 10 serduszek o ciut innym kształcie, niż te co zawsze robiłam, nowe wzorki i dodatkowo urozmaicone małą błyskotką :) jak się Wam ten pomysł podoba?? natomiast drugi to mini komplecik składający się z 4 serduszek, kto wie może z czasem on się też powiększy.












Większy komplecik znalazł już nawet swoje pudełko :)

P.S. Cieszę się, że mój Anioł domu z poprzedniego posta się Wam podoba :), pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i komentujących.







16 komentarzy:

  1. świetne są te Twoje serduszka no i kolekcja całkiem spora już !!! :) pozdrowionka ślę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a kolekcja faktycznie spora z miesiąca na miesiąc się powiększa :)

      Usuń
  2. Przecudne serduszka ! Pięknie wychaftowane i bardzo podoba mi się ta lamówka :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a na lamówkę trafiłam dopiero w trzeciej pasmanterii na taką jaką chciałam :)

      Usuń
  3. No iście hurtowa produkcja! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak dużo! Bardzo ładne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te Twoje ozdoby świąteczne :) A te serduszka z miłą chęcią sama bym u siebie zawiesiła! Cudowne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną, serduszkową choinkę będziesz miała w tym roku :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te serduszka. Ależ będzie serduskzowa choinka. Ja też przepadam za zawieszkami...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń