środa, 9 lipca 2014

Zaległości ogrodowo kwiatowe

Zaległości ogrodowo - kwiatowe :)
Ciągle człowiek zabiegany w biegu jak nie rabatki to grządki a to koszenie trawy, dzieci też chcą żeby im czas poświęcić i tak biegnie dzień za dniem ale przynajmniej można oko pocieszyć jak jest kolorowo tu
 i tam i rosną te kwiatuszki ogrodowe i te moje brykające wokół domu  :)



















a Tu specjalnie dla Ewy której tak się spodobała 
serduszka okazała biała wstawiam różową
 i jeszcze raz białą :)





Serduszka okazałe pochodzą z Japonii i Chin u Nas są uprawiane od XIX wieku, kwitną kwiecień maj    
 i lubią stanowiska cieniste lub najlepiej pół cieniste. Ma swój urok i romantyzm także cieszę się, że udało mi się uratować ledwo co tą różową :)


Ostatnio zawzięcie haftowałam pamiątkę ślubu, którą sama zdecydowałam,ze zrobię i ,że zdążę w dwa tygodnie :) haftowania nie było dużo bo wszystko jednym kolorkiem muliny i tła nie wyszywałam no ale
 i na to czasem zostawały mi tylko wieczorki i to późne  ale dałam radę w sobotę był ślub a w piątek
 nosiłam do szklarza ale się udało mam nadzieję, że niedługo wstawię fotki.
Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje kwiaty:) Te serduszka mnie urzekły:) Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam częściej:)
    Ps. wyprzedaże organizowała Wytwórnia teraz jest w likwidacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuje za odwiedzinki, a z tą Wytwórnią to szkoda, że likwidują.

      Usuń
  2. Cudne kwiaty! Ale ta serduszka jest rewelacyjna! Jak kiedyś dorobię się własnego ogrodu, to na pewno taka roślinka się w nim znajdzie. Dzięki za zamieszczenie zdjęć :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się tak podoba :) obyś kiedyś też mogła się takimi cieszyć.

      Usuń
  3. Wow!!Ale cudne, jakie kolory..

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kwiaty w ogrodzie! :)

    OdpowiedzUsuń