środa, 16 lipca 2014

Metryczka ślubu, pamiątka ślubu

Witam jak obiecałam tak robię, oczywiście od tygodnia wstawiam fotki i jakoś zawsze w czasie nie wyrabiam może tym razem się uda kiedy dzieci poszły spać a mi udało się nie zasnąć razem z nimi :)))))) to myślę, że dam radę. To jest moja pierwsza wyszyta metryczka ślubu oczywiście w zamiarach chciałam wcześniej taką zrobić na inne śluby na jakich byliśmy ale się nie udało, za to tym razem zmobilizowałam się do tego stopnia,że powstała w dwa tygodnie. W oryginale jeśli ktoś widział wzór powinno być białą muliną na czarnej kanwie wyszyte ale mi jakoś tak na ślub ciemne niezbyt stykało więc postanowiłam wyhaftować według własnej interpretacji, zresztą sami zobaczcie biała kanwa  i mulina brąz wpadający w stare złoto.


















 Efekt końcowy był taki,że w sobotę ślub a ja w piątek biegłam do szklarza :) ale udało się, potem pomyślałam, że zamiast w kolorowy papier zapakuje w duży przeźroczysty celafon i do tego złota wstążeczka i w tej wersji spodobał mi się, z tyłu obrazu przykleiliśmy dedykację  początkowo miała być sama ale końcowa wyszła w otwieranej ramce z kanwy.

A tekst dedykacji:


Pozdrawiam :)





9 komentarzy:

  1. Ale piekna metryczka, stanowi idealna pamiatke. Jest idealna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za budujący komentarz, cieszę się,że Ci się spodobała :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny wzór..jeszcze się z takim nie spotkałam. Cudna pamiątka Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna metryczka! Pięknie ją wyszyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna metryczka - wzór nie za często spotykany, a czcionka rewelacyjna :) Takie prezenty się pamięta :) Ja oczywiście z rewizytą, ale póki co zostaję :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj zostań jak najdłużej :) a co do czcionki to wybrałam z całkiem innego schematu i miałam duży dylemat którą bo w oryginale była całkiem inna, ale po wyszyciu doszłam do wniosku,że była to dobra decyzja i widzę, że to nie tylko moje spostrzeżenie cieszę się :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł i bardzo podoba mi się wzór. Stworzyłaś stylowa i gustowną pamiątkę dla młodych :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie Twoja wersja kolorystyczna jest o wiele lepsza od oryginalnej, świetna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedzinki :)

    Świetna praca. Bardzo elegancka. Kolorki o wiele lepsze dobrałaś.


    U siebie odpisałam, ale tutaj też powtórzę:

    Dwa lub trzy hafty pochodzą z gazetek, które nadal mam w domu więc jeśli Ci bardzo na nich zależy mogę zrobić ksero i podesłać. Poproszę o adres na maila. Reszta, o ile dobrze pamiętam to były kupione gotowe zestawy, do których wzoru już niestety nie mam :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń