środa, 22 kwietnia 2015

Po Świątecznie i wiosennie :)



Świąteczna dekoracja z pierwiosnków nie tylko cieszyła mnie na Wielkanoc ale również dwa tygodnie po. Myślę,że już najwyższy czas wsadzić pierwiosnki do ziemi, żeby się nie męczyły w doniczkach. Wcześniej zakupione pierwiosnki wsadziłam do ziemi. Jak się okazało jakieś małe wredne ( pewnie głodne) zwierzątko już dwie sztuki wciągnęło całkowicie do swojej norki :( oh jaka ja byłam zła i do tej pory jestem wściekła jak sobie o tym pomyślę. Czyli granatowego i kremowego z ostatnich fotek już niestety nie mam.





\]





W tym sezonie udało mi się zrobić bukiet z fiołków. Ten zapach jest niesamowity a same fiołeczki urocze. 






Słoneczko pięknie świeci ptaszki uroczo śpiewają. Mam nadzieję,że wiosna zostanie u nas już na stałe i nie będzie takich niespodzianek jak na Wielkanoc z powyższej fotki. Oby już ta pogoda nie powróciła. Bo moje narcyze zaczynają kwitnąć pełna parą. Pozdrawiam i witam nowych obserwatorów.

4 komentarze: