wtorek, 31 maja 2016

Haft motyl i wyzwanie Szuflady pt."Owady" :)


Witajcie trochę się nagimnastykowałam, żeby zdążyć z wykonaniem pracy na wyzwanie Szuflady pt."Owady". Wyzwanie ciekawe, a mnie akurat zainspirowały motyle; ich piękno najlepiej zobaczyć na żywo, no ale pomyślałam, że spróbuje, a że lubię krzyżyki to padło na taki wzór haftu krzyżykowego. Ramka ... no cóż nie wiem czy odpowiednia? Pewnie jeszcze długo będę się zastanawiać czy dobrą wybrałam, ale tak to jest jak się oprawia na szybko a przy moim niezdecydowaniu to był nie lada dylemat.
           





           







14 komentarzy:

  1. Cudowne! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny haft, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentują!Ten wzorek podoba mi się od dawna, tylko jakoś czau niestarcza, by sie za niego zabrać.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie wyzwanie szuflady pewnie też bym nie wyszyła, czasu ciągle mało, ale wyzwania mobilizują i dzięki temu mam motylki :) pozdrawiam

      Usuń
  4. To najładniejszy wzór z motylami, jaki dotąd spotkałam. Skąd pochodzi? Można go dorwać gdzieś w sieci?
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Ci za wizytę oraz miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne motyle! wspaniały haft

    OdpowiedzUsuń