sobota, 22 marca 2014

Witam w ten piękny wiosenny poranek :) a ja zbieram się z tym postem już od dłuższego czasu aż mnie wiosna zastała. Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w warsztatach szkolenia decoupage takich jednodniowych cieszę się,że udało mi się dostać bo zawsze to jakieś nowe doświadczenie. Okazało się, że będzie to praca na płótnie plus papier ryżowy i oczywiście farbki i lakiery :) relacje można podglądnąć
 tu  Z tradycją w nowoczesność a moja mini relacja jest taka :




a efekt końcowy sfotografowany na szybko w domciu wygląda tak :



i jak Wam się podoba ? biorąc pod uwagę, że to pierwsze moje poczynania na płótnie.
Myślę, że mogło być bardziej dopracowane no ale ... mężowi sie podoba to już sukces :)
Pozdrawiam ciepło.

3 komentarze:

  1. Witaj,
    jest piękny :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. o nowe doświadczenia ! piękny obraz wygląda jak namalowany, postarałaś się :)

    OdpowiedzUsuń