czwartek, 3 kwietnia 2014

Pojemnik decoupage...

Witam ja w sumie w ostatniej chwili ale chciałam zgłosić mój pojemnik na mydło w płynie zrobiony metodą decoupage, znowu te róże one mnie poprostu prześladują :) no ale cóż wychodzi na to,że będzie kolejna rzecz do kompletu. W ostatecznym użyciu będzie  prawdopodobnie jako pojemnik na płyn do naczyń.
Więc zgłaszam go w wyzwaniu szuflady "Zainspiruj Nas - Decoupage".
Do wykonania użyłam serwetki, farby białej, kleju, cienia do powiek, brokatu i lakieru.
A i może być w wersji ze stojakiem(wieszakiem) lub bez.



Wyzwanie szuflady:


5 komentarzy:

  1. Motyw jest rzeczywiście piękny więc nie dziw, że Cię prześladuje :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej, jest świetny. zdecydowanie lepszy w wersji ze stojakiem :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci wyszedł pojemnik :) ładny motyw to prześladuje :D

    OdpowiedzUsuń